Opracowanie dokumentacji projektowej
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
NA OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
(zamówienie o wartości poniżej 30.000,00 euro netto,
w niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy pzp (art. 4 pkt 8)
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Godów
ul. 1-Maja 53, 44-340 Godów
e-mail gmina@godow.pl
fax: 032 476 51 00
2. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Godów
44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
Termin składania ofert: do 20.02.2020r. do godz. 15.00
3. Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej inwestycji pn: „Budowa kanalizacji deszczowej na ulicy Ks. Roberta Wallacha w Skrzyszowie”
4. Szczegóły przedmiotu zamówienia:
1. Zakres opracowania obejmuje wykonanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z ok. 100mb odcinka drogi gminnej publicznej - ulicy Ks. Roberta Wallacha (rejon posesji nr: 1053/280), poprzez prywatne posesje (długość kanału w działkach prywatnych: ok. 100mb) oraz włączenie do istniejącej studni kanalizacji deszczowej zabudowanej w drodze publicznej gminnej - ulicy Wyzwolenia (rejon posesji 1300/251 i 1299/251).
2. Zakres umowy obejmuje w szczególności:
- Sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże (2 egz. + płyta CD - format pdf oraz w formacie .ath lub .kst).
- Wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykon. i odbioru robót (2 egz.) Wykonanie wszelkich niezbędnych badań geotechnicznych (odwiertów).
- Pozyskanie map.
- Pozyskanie zgody właścicieli na wejście w tereny prywatne (ok. 3 działki prywatne – w zależności od zaproponowanej trasy kanału)
- Opracowanie i uzgodnienie z zamawiającym wstępnej koncepcji inwestycji. (1 egz.)
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji. (4 egz. + płyta CD)
- Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, zatwierdzeń, opinii, itp., w tym uzyskanie pozwolenia na budowę.
- Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót - 2 szt. (dla ulicy Ks. Roberta Wallacha i ulicy Wyzwolenia) wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organizacji ruchu we właściwym organie. (2 egz. + płyta CD)
Ponadto, Wykonawca zobowiązany będzie do:
- świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy projektowaniu;
- zapewnienie kompetentnego personelu do realizacji Zamówienia, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez Zamawiającego, w tym kierownika projektu po stronie Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację usługi;
- pełnienie nadzoru autorskiego na budowie, według potrzeb Zamawiającego.
- udzielanie wyjaśnień na pisemne zapytania Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji, dla prawidłowej realizacji zakresu pełnienia nadzoru autorskiego.
- udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających Zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowane roboty budowlane.
3. Terminy realizacji etapów zamówienia:
- data przedłożenia wstępnej koncepcji inwestycji - do 01.05.2020r.
- data przedłożenia przedmiarów i kosztorysów - do 01.09.2020r.
- data przedłożenia specyfikacji technicznych – do 20.12.2020 r.
- data uzyskania pozwolenia na budowę - do 20.12.2020 r.
5. Dodatkowe informacje:
- Forma składania ofert - dowolna (tj. poczta tradycyjna, e-mail lub fax)
- Do realizacji przedmiotu zamówienia i złożenia oferty mogą przystąpić wykonawcy, których profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia, lub osoby fizyczne posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
- Do oferty należy dołączyć:
- 1 referencje (poświadczenie) na wykonanie usługi projektowej w zakresie budowy kanalizacji deszczowej.
- kserokopię uprawnień budowlanych
- aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów - O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi telefonicznie wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana.
- Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w w Referacie Inwestycji Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, pok. nr 24, lub pod numerem tel. 032/ 476 50 65 wew. 19 - sprawę prowadzi: Marcin Fros
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Andrzej Pękała |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Andrzej Pękała |
Data wprowadzenia: | 2020-02-13 10:01:41 |
Opublikował: | Marcin Fros |
Data publikacji: | 2020-02-13 10:04:55 |
Ostatnia zmiana: | 2020-02-13 10:05:11 |
Ilość wyświetleń: | 401 |