Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Godów - godow.bip.net.pl
Urząd Gminy Godów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojego Biuletynu Informacji Publicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Godów, dostępnej pod adresem URL: http://godow.bip.net.pl.
- Data publikacji Biuletynu Informacji Publicznej:
- Data ostatniej istotnej modyfikacji Biuletynu Informacji Publicznej:
Status pod względem zgodności z ustawą
Biuletyn Informacji Publicznej jest częściowo zgodny z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych niżej w dalszej częsci deklaracji.
Treści niedostępne
- Pliki dostepne do pobrania w znanych formatach: pdf, docx, odt, ods nie są zgodne ze standardem dostępności,
- Brak treści alternatywnej dla plików niezgodnych ze standardem,
- Brak treści alternatywnej dla plików multimedialnych opublikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej: filmów, zdjęć.
Wyłączenia
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Udogodnienia
- Obecność focusa podczas sterowania klawiaturą,
- Strona internetowa skaluję się szerokości okna wyświetlacza,
- Alternatywna wersja kolorystyczna ze specjalnym kontrastem dla osób słabowidzących,
- Możliwość zmiany wielkości czcionki,
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agnieszka Dorda - Koordynator dostępności.
- E-mail: agnieszka.dorda@godow.pl
- Telefon: 32 4765065
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej Biuletynu lub jego elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej Biuletynu lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia przez Podmiot Publiczny powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do: Rzecznika Praw Obywatelskich.
Informacje o dostępności architektonicznej
Budynek Urzędu Gminy, ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów
Osoby niepełnosprawne ruchowo, przybywające do Urzędu Gminy w Godowie otrzymają niezbędną pomoc w celu załatwienia sprawy.
- Do wnętrza budynku prowadzi wejście od ul. 1 Maja,
- W pobliżu budynku znajdują się miejsca parkingowe,
- Do wejścia prowadzą schody oraz specjalny podjazd dla wózków, znajdujący się w pobliżu schodów w bliskiej odległości,
- Wejście do budynku wyposażono w samoobsługową elektryczną platformę umożliwiającą dostęp do wejścia osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich,
- Drzwi wejściowe nie otwierają się automatomatycznie, klient może skorzystać z dzwonka znajdującego się po lewej stronie drzwi wejściowych w celu wywołania pracownika, który udzieli pomocy w przypadku trudności z otwarciem,
- Parking oraz wejście do budynku Urzędu nie są zabezpieczone bramkami,
- Wejście do budynku nie jest wyposażone w systemy naprowadzania głosowego dla osób niewidzących lub słabowidzących,
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących,
- Do budynku Urzędu można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem,
- W budynku nie stosuje się udogodnień w postaci specjalnej pętli indukcyjnej wspomagającej odsłuch przez osoby słabosłyszące,
- Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich lub mających problemy z poruszaniem się, dostępne są korytarze oraz odpowiednie pomieszczenia na parterze gdzie istnieje możliwość obsługi klienta,
- Budynek Urzędu nie posiada windy umożliwiającej dostęp do piętra budynku,
- Budynek Urzędu nie posiada toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Usługa ta jest realizowana na wniosek, klient musi poinformować Urząd Gminy przynajmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
achecker_2020-03-31_10-10-16 (75.2kB) | ||
Deklaracja dostępności strony godow.bip.net.pl - wersja html - rozmiar pliku 10kb (8.6kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Duda |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Duda |
Data wprowadzenia: | 2020-03-31 13:04:51 |
Opublikował: | Marcin Duda |
Data publikacji: | 2020-03-31 13:05:14 |
Ostatnia zmiana: | 2021-03-31 12:36:05 |
Ilość wyświetleń: | 891 |